Uudised
Kuressaare Pakiautomaat kolis Saare Selverisse
- Üksikasjad
19.jaanuaril koliti Kuressaare Kaubamaja pakiautomaat Saare Selverisse, Tallinna tn 67, Kuressaare
Pakume tööd tootearendusjuhile
- Üksikasjad
Pakkide liikumine muutus kiiremaks
- Üksikasjad
Varem seda pühapäeviti ei toimunud. Klientide jaoks tähendab see, et laupäeval enne tühjendamist pakiautomaati pandud pakk jõuab saajale juba pühapäeval. Saartel on täitmise ja tühjendamise graafik endine. Täpsema pakkide liikumise graafiku vaatamiseks klikkige siia
Automaadist saab pakki nüüd ka Soome saata
- Üksikasjad
Alates eilsest on Smartpost pakiautomaatidest võimalik saadetisi lisaks Eestile ka Soome läkitada.
Pärast saadetise automaati sisestamist kulub Helsingis või selle lähiümbruses asuva adressaadini jõudmiseks 1-2 päeva. Teistesse sihtkohtadesse üle Soome jõuab pakk 2-4 päevaga.
Soomes toimetab pakid kohale riiklik postiettevõte Itella ning saatjal on võimalik valida, kas pakk toimetatakse sihtkohta kulleriga või lähimasse postkontorisse. Paki saatmine maksab 199-319 krooni, sõltuvalt saadetise suurusest ja kohaletoimetamise viisist.
Smartpost
Smartpost kogub kiiresti populaarsust
- Üksikasjad
Avaldatud portaalis www.tarkkulutaja.ee
Aprillist alates võib mitmel pool kaubanduskeskustes märgata ridu punaseid kappe. Need kapid on Aasta Logistikategu.
Ühelt poolt pakub Smartpost võimalust saata postipakke inimeselt/ ettevõttelt inimesele/ ettevõttele, teisalt toimetab kohale internetikaubamajast või postimüügikataloogidest tellitud kaubad.
Smartposti pakiautomaate juurde on ligipääs sama kaua, kui kaubanduskeskus avatud on.
"Pakki ei pea kätte saama kindlasti kodu juurest, vaid see võib toimuda ka töökoha juures, peaasi, et inimene saab selle kätte oma igapäevaste toimetuste käigus ja ei pea graafikut ja liikumisi seadma postkontori lahtiolekuaegade järgi," kommenteeris Smartposti juhatuse liige Arno Kütt.
Automaatide ja kasutajate arv on tugevalt kasvanud algusest peale ja ilmselt kasvab edasi\. Smartpost on pidanud mitmeid automaate laiendama, et pidada sammu kasutajate lisandumise tempoga.
"Meie eesmärgiks on pakkuda ideaalset teenust, mis vastab kliendi ootustele nii hinna kui kvaliteedi poolest. Me ei võrdle ennast otseselt Eesti Postiga, vaid klientide ootustega," ütles Kütt.
Siiani on Smartpost ilmselt klientide ootustele suutnud vastata, kuna automaatide kasutajate arv on kiiresti kasvanud. Oma osa on tõenäoliselt ka asjaolul, et Eesti postiturul on siiani vähe alternatiive olnud, mille vahel valida.
Smartpost on plaaninud saada turuliidriks postimüügi- ja internetikaubanduse klientide teenindamise osas: "Me pole seda veel saavutanud, kuid oleme sellele kiirelt lähenemas," ütles Kütt.
Praegu asuvad pakiautomaadid suuremate linnade kaubanduskeskustes, kuid ettevõttel on plaanis järgmise aasta jooksul ka väiksematesse Eesti kohtadesse laieneda.