Kantar Emori soovitusindeksi NPS tänavune võrdlusuuring näitab, et parima teeninduskogemuse tagab Eesti elanikele Smartpost Itella pakkide saamise ning saatmisega.

„Tõeliselt hea meel on näha, et Eesti tarbijad on hinnanud Smartpost Itella teenust ja kasutajakogemust esimese koha vääriliseks. Smartpost Itella meeskond pingutab  igapäevaselt selle nimel, et meie kliendid saaksid suurepärase kasutajakogemuse nii teenuse kui veebi iseteeninduskeskkonna kasutamisest. Oleme väga tänulikud oma klientidele nende positiivse tagasiside ja lojaalsuse eest,“ sõnas Itella Estonia tegevjuht Meelike Paalberg. Ta rõhutab, et saavutus sai võimalikuks siiski vaid tänu Smartpost Itella väga pühendunud ning professionaalsele meeskonnale, kes kogu aasta erakordselt tublit tööd on teinud.

Smartpost Itella soovitusindeksi NPS skoor oli tänavu 53, mis on 7 indekspunkti kõrgem eelmise aasta tulemusest. „Nii eelmine kui ka käesolev aasta on pakkunud erinevaid väljakutseid  ning soovitusindeksi tõus on märk sellest, et oleme tavapäratus ja kiiret reageerimist vajavas olukorras kenasti toime tulnud ning seejuures tõstnud ka teenuse kvaliteeti. Kuna pakiteenuste valdkonna keskmine NPS skoor ei ole oluliselt muutunud, siis teeb rõõmu, et meie hüppeline tõus on seotud Smartpost Itella ja ettevõtte enda väärtustamise, mitte pakiveo valdkonna üldise väärtustamise tõusuga koroonapandeemia aastal,“ lausus Itella Estonia tegevjuht Meelike Paalberg.

Uuringu esiviisikusse kuulusid ka raamatukauplus Rahva Raamat, millele järgnes Juhani Puukool, DPD ja LHV.

Uuringu kohaselt soovitavad Smartpost Itella teenuseid 62% teenuse kasutajatest, 30% suhtub teenusesse neutraalselt ning vaid 9% teenust ei soovitaks. „Meie eesmärk on oma teenuse taset järjepidevalt parendada, et kõik kliendid saaksid tipptasemel kiire ja meeldiva kliendikogemuse osaliseks,“ lisas Paalberg.

Kliendid tõid Smartpost Itella juures peamiselt välja teenuse kiirust, mugavust ja usaldusväärsust, samuti suurepärast teenindust ning asjaolu, et pakiautomaadid paiknevad siseruumides ehk automaatidesse saab erinevaid tooteid tellida, ilma et peaks ilmastikuolude või niiskuse pärast muret tundma.

Lisaks sellele hinnati Smartpost Itella iseteeninduskeskkond my.smartpost.ee pakiteenuste veebikanalite kategooria parimaks.

Kantar Emori küsitlus viidi läbi perioodile 19. veebruar - 08. märts 2021 ning valimi suuruseks oli 2214 Eesti elanikku vanuses 15-74. Kantar Emori soovitusindeksi NPS uuringu eesmärk on mõõta iga-aastaselt klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti meenutada oma viimaseid konkreetseid kontakte vastava valdkonna ettevõttega ning nendele värsketele kogemustele tuginedes hinnata oma kogemust läbi soovitusväärtuse.
Soovitusindeks NPS on üle maailma väga laialdaselt kasutatav KPI, olles üheks äritegevuse põhimõõdikuks erinevate kliendikogemuste hindamisel.
Seoses COVID19 mõjuga ei kaardistatud sel aastal meelelahutusasutusi nagu kinod ja ka reisijateveo- ja laevanduse valdkonna ettevõtteid.