Eesti Discgolfi Liit ja Itella Estonia OÜ sõlmisid sponsorluslepingu, mis viib spordiala uuele tasemele. Aasta olulisim kodumaine discgolfisündmus kannab nime Smartpost Itella Eesti Meistrivõistlused Discgolfis 2022 ja toimub esimest korda A-kategooria tasemel.

Eesti Discgolfi Liidu president Timo Juursalu ütles, et Smartposti panuse väärtus on kahtlemata suurem kui lihtsalt number. Selle koostööga õnnestub kaasa aidata liidu käesolevaks aastaks püstitatud eesmärgile – toetada veelgi enam elukutseliste mängijate teket, pakkudes võistlustel suuremaid auhinnarahasid.

“Discgolf on endiselt kasvutempos, kuid mitte niivõrd mahus, vaid kvaliteedis ja tugistruktuur peab hakkama toetama professionaalide teket ehk võimaldama üha enam loobuma igapäevatööst, et pühenduda treeningutele,” märkis ta ja lisas: “ilma Smartposti toetuseta ei oleks see praegu võimalik. See teeb neist Eesti discgolfi suurtoetaja”.

Discgolf ei ole Itella Estonia OÜle võõras, sest nii mõnelegi varustuse maaletoojale on nad partneriks olnud juba aastaid. Ka ettevõtte sees on ala vastu huvi laialdane ning paar nime, Allan Kask ja Rauno Pappo, peaks discgolfi kogukonnale olema tuttavad lausa võistluste poodiumikohtadelt. Itella Estonia kliendikogemuse juht Triin Parmsoo rääkis, et sportimine on Itella jaoks oluline.

“Itella toetab oma töötajate sportlikku eluviisi. Eriti soosime liikumist välitingimustes, värskes õhus, sest sellega oleme ka keskkonnasõbralikud, vältides siseruumide kütmist ja energiakulu,” tõstis ta esile discgolfi eelist.

Asjaolu, et ettevõttesiseselt on ellu kutsutud mitmete alade spordiklubisid ning märgatud on ka discgolfi populaarsust, said määravaks, et aidata korraldada Eesti Meistrivõistlused seni kõrgeimal tasemel.

Professional Disc Golf Association (PDGA) rahvusvahelise standardite kohaselt ehk väljaspool USA-d ja Kanadat tähendab A-taseme võistlus auhinnafondi vähemalt 75% ulatuses osalustasudest. Sellisel kujul ei ole EDGLi egiidi all veel ühtegi võistlust toimunud.

Alates 2021. aasta lõpust on EDGL ja Itella Estonia vahetanud ideid ja mõtteid, kuidas üksteist täiendada ja teineteise edule kaasa aidata. Aprilli alguses allkirjastati Eesti Discgolfi Liidu ja Itella Estonia vahel sponsorlusleping.

Seoses Suure reede ja esimese ülestõusmispühaga teenindame kliente osaliselt muudetud töögraafiku alusel. Pakiautomaatidest pakkide saatmine ja väljavõtmine on võimalik vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele. 

Smartposti tarned

NELJAPÄEV, 14. aprill

  • Pakiautomaatide tühjendamine ja täitmine tavapärase neljapäevase graafiku alusel.
  • Smartkuller toimetab saadetisi klientideni tavapäraselt
  • Äriklientide korjed toimuvad tavapäraselt

REEDE, 15. aprill

  • Pakiautomaatide teenindamist ei toimu
  • Kullerkorjeid ja pakkide kättetoimetamist ei toimu.
  • Ladu avatakse õhtul kell 20:00

LAUPÄEV, 16. aprill

  • Pakiautomaatide teenindamine toimub tavapärase laupäevase graafiku alusel
  • Smartkuller teenindab tavapäraselt

PÜHAPÄEV, 17. aprill

  • Pakiautomaatide teenindamist ei toimu
  • Kullerkorjeid ja pakkide kättetoimetamist ei toimu.
  • Ladu avatakse õhtul kell 20:00

ESMASPÄEV, 18. aprill

  • Pakiautomaatide teenindamine toimub tavapärase esmaspäevase graafiku alusel
  • Smartkuller teenindab tavapäraselt
  • Äriklientide korjed toimuvad tavapäraselt

Klienditeenindus

REEDE, 15. aprill

  • klienditeenindus on suletud

PÜHAPÄEV, 17. aprill

  • klienditeenindus on suletud

Teistel päevadel on klienditeenindus avatud tavapärastel aegadel.

Siseriiklik maanteetransport

REEDE, 15. aprill

  • Vedusid ei toimu

LAUPÄEV, 16. aprill

  • Vedusid ei toimu

PÜHAPÄEV, 17. aprill

  • Vedusid ei toimu
  • Ladu avatakse 20.00

Rahvusvaheline maanteetransport

NELJAPÄEV, 14. aprill

  • Äriklientide korjed toimuvad Eestis tavapäraselt, väljamisi välisriikidesse ei toimu (väljumine 18.04 õhtul koos 18.04 korjatud saadetistega)
  • Viimane väljumine välisriikidest enne pühi, jaotus Eestis 18.04

REEDE, 15. aprill

  • Terminal suletud, kaubakorjeid ja jaotust ei toimu
  • Väljumisi välisriikidesse/välisriikidest ei toimu

ESMASPÄEV, 18. aprill

  • Äriklientide korjed ja jaotus toimuvad Eestis tavapäraselt, väljumine välisriikidesse jaotusega alates 19.04
  • Enamustes välisriikides veel riigipüha ning sealseid kohapealseid korjeid/ jaotust ei toimu, kõik normaliseerub alates 19.04.
 

Kantar Emori soovitusindeksi NPS tänavune võrdlusuuring näitab, et Eesti elanikud hindasid teeninduskogemuse poolest auväärsele teisele kohale Smartpost Itella pakiveoteenuse. Esikoha saavutas Cinamon kino.

Smartpost Itella soovitusindeksi NPS skoor oli tänavu 52, mis on suurepärane tulemus, sest pakiveoteenuste keskmine soovitusindeks oli 39. Arvestades, et meie puhul ei ole tegemist meelelahutuse või muude positiivsete emotsioonide jagamisega, on positsioon erakordselt tugev. Möödunud aastal kinosid ei kaardistatud.

Kolmanda koha saavutas raamatukauplus Rahva Raamat, millele järgnes Apollo Kino ning Urr & Nurr. Mullusest esiviiskust kukkus välja DPD (tänavu 7. koht), Omniva positsioneerus 26. kohale.   

Uuringu kohaselt soovitavad Smartpost Itella teenuseid 61% teenuse kasutajatest, 31% suhtub teenusesse neutraalselt ning vaid 9% teenust ei soovitaks.

Pakiveoettevõtete veebiteenuste seast hinnati kõige paremaks meie veebilehed Itella.ee ja Smartpost.ee (NPS-skoor 33), järgnes Smartposti iseteeninduskeskkond (skoor 32), kolmandaks platseerus Omniva iseteeninduskeskkond (skoor 22).

Kliendid tõid Smartpost Itella juures välja näiteks teenuse kiirust, mugavust, lihtsust, usaldusväärsust, ilmastikukindlust, aga ka head klienditeenindust.

Selline suurepärane saavutus sai võimalikuks vaid tänu meie väga pühendunud ning professionaalsele meeskonnale, kes on kogu aasta tublit tööd teinud. Aitäh!

Kantar Emori küsitlus viidi läbi perioodile 21. veebruar – 08. märts 2022 ning valimi suuruseks oli 2121 Eesti elanikku vanuses 15-74. Kantar Emori soovitusindeksi NPS uuringu eesmärk on mõõta iga-aastaselt klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti meenutada oma viimaseid konkreetseid kontakte vastava valdkonna ettevõttega ning nendele värsketele kogemustele tuginedes hinnata oma kogemust läbi soovitusväärtuse.
Soovitusindeks NPS on üle maailma väga laialdaselt kasutatav KPI, olles üheks äritegevuse põhimõõdikuks erinevate kliendikogemuste hindamisel.

Rohkem inot: https://www.kantaremor.ee/pressiteated/parimat-teeninduskogemust-pakub-cinamon-kino/

Smartposti tarned

Seoses Vabariigi aastapäevaga teenindame kliente osaliselt muudetud töögraafiku alusel. Pakiautomaatidest pakkide saatmine ja väljavõtmine on võimalik vastavalt kaubanduskeskuste lahtiolekuaegadele. 

Kolmapäev, 23. veebruar

  • Pakiautomaatide tühjendamine ja täitmine tavapärase graafiku alusel.
  • Smartkuller toimetab saadetisi klientideni tavapäraselt, kuid korjed toimuvad kokkuleppeliselt.
  • Ladu on avatud kuni viimase auto saabumiseni.

NB! 23. veebr enne tühjendusaega sisestatud pakid jõuavad automaatidesse 25.veebr.

Neljapäev, 24. veebruar

  • Pakiautomaatide täitmist ja tühjendamist ei toimu.
  • Kullerkorjeid ja pakkide kättetoimetamist ei toimu.
  • Äriklientide korjeid ei toimu.
  • Ladu avatakse õhtul 20.00.

Reede, 25. veebruar

  • Pakiautomaatide tühjendamine ja täitmine tavapärase graafiku alusel.
  • Smartkuller teenindab tavapäraselt.

Klienditeenindus

Kolmapäev, 23. veebruar

  • Klienditeenindus on avatud tavapärastel aegadel.

Neljapäev, 24. veebruar

  • Era- ja äriklienditeenindus on suletud.

Reede, 25. veebruar

  • Klienditeenindus on avatud tavapärastel aegadel.


Siseriiklik maanteetransport

Kolmapäev, 23. veebruar

  • Tallinna korjete tellimusi võtame vastu kuni 10.00.
  • Korjed kuni 15.00.

Neljapäeval, 24. veebruaril vedusid ei toimu


Rahvusvaheline maanteetransport

Korjed kõikides välisriikides toimuvad tavapäraselt.

Neljapäev, 24. veebruar

  • Terminal on suletud kuni 20.00.
  • Tarneid ja korjeid sel päeval ei toimu.

2021. aastal kasvasid Smartpost Itella pakimahud viiendiku võrra ning ületasid kõiki seniseid rekordeid. Tänavu on oodata jätkuvat pakimahtude kasvu, mille teenindamiseks rajab ettevõte ligi 100 uut pakiautomaati.

„Pakimahud ületasid 2021. aastal igasuguseid rekordeid ning suur kasv andis tõuke 61 pakiautomaadi ning 20 pakipunkti avamiseks. Täna on Smartposti võrgustikus kokku 259 jaotuspunkti, mida on 45% rohkem kui eelneval aastal. Nüüd oleme esindatud ka mitmes asulas, kus seni paki kättesaamise võimalus puudus,“ Itella Estonia tegevjuht Meelike Paalberg.

Lisaks võrgustikule kasvasid ka Itella pakimahud rohkem kui viiendiku võrra, kullerteenus 23% ning ettevõtte käive rohkem kui 10%. Hoolimata rekordilistest mahtudest jõudsid 99,2% kõikidest pakkidest klientideni õigeaegselt.

Itella Estonia tegevjuhi sõnul plaanitakse sel aastal võrgustikku jätkuvalt laiendada. „Pakiautomaatide võrgustikku plaanime lisada ligi 100 uut pakiautomaati. Meie eesmärk on, et 94%-l elanikkonnast on pakiautomaat lähemal kui kaheksa kilomeetrit. Lisaks on eesmärk, et linnas asub lähim pakiautomaat maksimaalselt 10-minutilise jalutuskäigu kaugusel ning maapiirkonnas 10-minutilise autosõidu kaugusel,“ selgitas Paalberg. Kuna 2020. aastal avatud esimesed ainulaadsed pakimajakesed võeti väga hästi vastu, siis jätkatakse sel aastal ka nende paigaldamist.

2021. aastal rajas Smartpost Itella pilootprojektina ka pakipunktid, mis asuvad väiksemate asulate kaupluste, kohvikute ja tanklate ruumides ning erinevalt pakiautomaadist saab klient pakipunktist saadetise kätte antud ettevõtte teenindajalt. „Ka pakipunktid võeti klientide poolt soojalt vastu ning praeguse seisuga oleme neid avanud juba 20. Samuti oleme positiivset tagasisidet saanud Smartposti valgete pakiautomaatide punktkirja kohta, mis lihtsustab nägemispuudega inimestel pakiteenuste kasutamist,“ sõnas Paalberg.