Kellele saan helistada, et küsida infot?
Klienditeeninduse infotelefonile: (+372) 60 11 000.

Valisin ostukorvis DHLi, miks toimetab kohale Itella?
Pakkide kohaletoimetamine toimub vastavalt koostööleppele DHLiga. Itella ei vastuta veebipoodides ja nende ostukorvides kuvatava info sisu eest.

Kuidas toimub rahvusvahelise paki kohaletoimetamine?
Rahvusvahelisi pakke tarnitakse kas kulleriga või kliendile lähimasse pakiautomaati.

Mis kellaaegadel kuller pakke kohale toimetab?
Pakkide kohaletoimetamise ajavahemik varieerub piirkonniti. Üldjuhul toimetatakse pakke etteantud ajavahemikul 09:00-21:00.

Kuidas tean, millal kuller tuleb?
Eesti-siseste pakkide puhul saab klient hommikul SMS-iga eelteavituse, milles on ära märgitud eeldatav paki kohaletoimetamise aeg. Võimalikud ajavahemikud on:

09:00-21:00
09:00-17:00
17:00-21:00

Rahvusvaheliste pakkide puhul eelteavitust SMS-iga ei toimu. Kuller teavitab telefoni teel oma saabumisest 15 minutit ette.

Kui mind pole kodus, millal siis saan paki kätte?
Kui klienti kodus ei ole, võtab kuller telefoni teel ühendust.
Kui kuller saab paki saajaga ühendust toimetatakse järgnevalt:

lepitakse kokku uus aeg ja aadress, võimalusel teostatakse transport samal päeval;
lepitakse kokku paki suunamine mõnda lähedalasuvasse pakiautomaati;
kokkuleppel paki saajaga, suunatakse pakk tagasi smartposti terminali ja kliendil on võimalus oma pakile järgi tulla aadressile: Jälgimäe tee 13 (B-hoone), 76406, Tänassilma küla, Saku vald, Harjumaa.

Kui kuller ei saa paki saajaga ühendust toimetatakse järgnevalt:

Pakk toimetatakse tagasi smartposti terminali (Jälgimäe tee 13, B-hoone) ja jäetakse ootele kuniks klient ühendust võtab. Peale ühenduse saamist lepitakse kokku, kas klient soovib pakile ise järgi minna või saadetakse kulleriga soovitud aadressile.

Kuidas saan jälgida paki liikumist?
Paki liikumist on võimalik jälgida:

Smartposti Eesti-sisesed pakid: https://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing
Soome pakid: https://www.posti.fi/private/tracking/index.html#/?lang=en
GLS pakid: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
DHL pakid (Weltpaket ja Parcel Connect): https://itella.ee/eraklient/saadetise-jalgimine/

Miks toimetasite paki pakiautomaati?
Vastavalt DHL ja Itella koostöökokkuleppele toimetatakse need rahvusvahelised pakid pakiautomaati, mis on automaati suunamiseks sobilikud. Tarne kulleriga toimub juhul kui pakiautomaati suunamine pole võimalik või mõistlik paki mõõtmete, puudulike andmete või vastuvõtja asukoha tõttu

Mille põhjal teete automaadi valiku, kuhu paki tarnite?
Pakiautomaat valitakse automaatselt paki saaja andmete põhjal. Elektrooniliste andmete puudulikkuse tõttu võib esineda suunamisel vigu automaadi valiku osas. Sellisel juhul on võimalik pakk tellida endale sobivasse automaati pöördudes klienditeeninduse poole: infotelefon: (+372) 60 11 000, E-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Valitud sai Premium teenus, miks sain ikkagi paki pakiautomaati?
Tarne kulleriga on lisateenus, mis peab olema märgitud paki elektroonilistes andmetes. „Premium“ iseenesest ei tähenda paki tarnet kulleriga.

Miks kuller pole helistanud aga jälgimine näitab, et kuller on proovinud minuga ühendust saada?
Üldjuhul puudub kulleril või tellimuses telefoninumber või on andmed puudulikud. Kortermajade puhul on samuti sissepääs piiratud ja puudub võimalus pakki üle anda.

Miks öeldakse, et puudus telefoninumber, kuigi kauba tellides edastasin oma numbri saatjale?
Telefoninumber võib tellimusest kaduda erinevatel Itellast mitteolenevatel põhjustel. Nt. viga tellimuse loomise keskkonnas või andmete edastamisel süsteemide vahel.

Kuidas teavitatakse paki olemasolust Eestis?
Kliendile saadetakse pakiteade kas elektrooniliselt või paberkandjal, et klient võtaks klienditeenindusega ühendust kooskõlastamaks paki tarne.

Kuidas toimub DHLi paki tagastamine?
Esmalt peab klient ühendust võtma saatjaga, kellega kooskõlastatakse tagastamine, misjärel edastatakse saatja poolt uus pakikaart. Vastavalt pakikaardile toimub tagastamine kas pakiautomaadi või koostööpartneri kaudu (juhinduda palume pakikaardil olevast infost).

Miks mulle tulevad teated, et mu pakk on Sakus, kuigi tellisin teisele aadressile?
Antud teade on saadetud selleks, et saaksite võtta ühendust klienditeenindusega ning leppida kokku endale sobiv tarneviis ja aeg. Infotelefon: (+372) 60 11 000, E-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Mida teha, kui olen saanud kahjustatud DHL saadetise?
Kahjustada saanud saadetis tuleb fikseerida tehes saadetisest/pakendist pilte ja võtta ühendust saatjaga, kuna kahjumenetlust alustatakse alati saatjaga.

Mida teha, kui näen jälgimisest, et paki üleandmine ebaõnnestus?
Palume ühendust võtta klienditeenindusega:
infotelefon: (+372) 60 11 000, E-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.