Suurem osa tarbijamänge korraldavaid ettevõtteid on pärast kampaania lõppu vastamisi parajat peavalu tekitava probleemiga – loosi läinud auhinnad tuleb komplekteerida, pakendada ja võimalikult kiiresti ning mugavalt inimesteni toimetada.

Nii võibki juhtuda, et pärast kampaaniat valitseb kontoris kaos – kliendid helistavad, kullerid voorivad, osa kliente käib ise kontoris auhindadel järel...

Kõik see röövib turundusinimeste aega ja kulutab nende närve, pealegi pole pakisaadetiste korraldamine ju nende põhitegevus. Aga saab ka kiiremini, lihtsamalt ja paremini!

Suurepärane lahendus on Smartpost Itella kompleksteenus, mis vabastab ettevõtte kõigist pakisaadetistega seotud probleemidest.

Kompleksteenuse rakendamine käib lihtsalt:

  • Ettevõtte integreerib oma kampaanialehele Smartposti ostukorvimooduli.
  • Kampaanias osalejad registreerivad end kampaanialehel ja valivad samas rippmenüüst välja, millisest Smartpost Itella pakiautomaadist soovivad nad võidu korral oma auhinna kätte saada.
  • Pärast loosimist ja võitjate selgumist edastab ettevõte Smartpost Itellale faili võitjate andmete ning auhindadega.
  • Auhinnad saabuvad kokkulepitud ajal Smartposti terminali, kus need komplekteeritakse, pakendatakse ja sildistatakse ning järgmisel päeval on kõikidel võitjatel auhinnad käes!

Niisiis – selle asemel, et koormata end mitu nädalat auhindade kohaletoimetamisega, saab kogu asja korda paari päevaga ja ilma liigse närvikuluta.

Tarbijamängude korraldajad saavad keskenduda oma põhitegevusele ja ülejäänu eest hoolitseb Smartpost Itella!

Võta meiega ühendust!
Telefon: +372 5800 3566
E-mail: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.