Paki tagastamine

Kliendil on võimalus internetipoest või kataloogist tellitud kaup pakiautomaadist saatjale tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, siis saab selle tagastada sama uksekoodiga, millega pakk kätte saadi mis iganes sinisest pakiautomaadist Eesti piires.  

Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati ja seda soovitakse tagastada, siis tuleb vormistamiseks minna iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee sektsiooni „Tagastus“. Pakki saab tagastada ainult sinisest automaadist. Paki tagastamine (saaja poolt väljavõtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse ärikliendile sama hinnakirja alusel, mis saatmine.

Paki tagastamine (saaja poolt välja võtmata või pakiautomaati tagastatud pakk) hinnastatakse ärikliendile sama hinnakirja alusel, mis saatmine.
Tagastamise teenuse aktiveerimiseks võta meiega ühendust telefonil (+372) 58 003 566 või e-posti teel 
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Lunamakse teenus

Lunamakse teenus võimaldab ostjal kauba eest tasuda paki kättesaamisel.

Tegemist on tasulise lisateenusega ning makse vastuvõtmine iga sooritatud makse kohta Eestis on 0,96 € +1,5% makse summast, Soomes 2,90 € + 1,5% makse summast. Nimetatud teenustasudele lisandub käibemaks.

Saaja võib kauba eest tasuda kauba kättesaamisel vastavalt valitud tarnemeetodile. Kullerile saab tasuda ainult pangakaardiga. Pakiautomaatidesse saatmise korral on võimalik tasuda vastavalt pakiautomaaditüübile kahel viisil:

  1. Kui saadetise sihtkohaks on sinine automaat, siis saab lunamakse tasuda pakiautomaadi juures pangakaardiga
  2. Kui saadetise sihtkohaks on valge pakiautomaat, siis saab lunamakse tasuda Smartposti saadetud SMS-is või e-kirjas sisalduva makselingi kaudu, mis viib Eesti Maksekeskusesse. Tasuda saab kasutades pangalinki, krediitkaarti või veebimakseid võimaldavat pangakaarti

Kullerile maksmise ja sinisesse pakiautomaati saatmise korral kantakse lunamakse saatja pangakontole kord nädalas (eelmisel nädalal teostatud maksed).
Valgesse pakiautomaati saatmise korral kantakse läbi makselingi kogutud lunamaksed saatja pangakontole tehingu toimumise päevale järgneval pangapäeval

Lunamaksete tagasimaksmisel ei arvesta me panga vahendustasu 1,5% lunamaksete tagastamisel summast maha, vaid arveldame panga vahendustasu igakuisel koondarvel.

Makstud lunasummade detailne aruanne väljastatakse kord nädalas kolmapäeviti eelmise nädala tehingute kohta.

Lisateenuste kasutamiseks tuleb Smartposti iseteeninduses teenus aktiveerida. Lunamakse puhul on vajalikud IBAN ja BIC.

Saaja tuvastamine ID-kaardiga või vanuse kontroll

Paki saaja isiku tuvastamise puhul ID-kaardiga on vajalik teada paki saaja isikukoodi. Isikukood tuleb tellimusse märkida tellimust esitades. Sellisel juhul saab pakiautomaadist saadetise ID-kaardi alusel kätte ainult see isik, kelle isikukood on tellimusse märgitud.

Vanusekontrolli puhul tuleb ID-kaart sisestada enne paki kättesaamist pakiautomaati. Paki saab kätte ajavahemikus 10.00-22.00, et välistada alkohoolsete jookide väljastamist alaealistele ja väljaspool seadusega ettenähtud kellaaegasid.

Antud lisateenused toimivad vaid sinistes pakiautomaatides.

Smartposti teenustasud:

0,30€ + käibemaks ( 20%) ühe saadetise kohta, mis lisandub paki saatekulule.

SmartEXPRESS – kättetoimetamine samal päeval

Smartpost pakub neljal päeval nädalas (T-R) SmartEXPRESS teenust, millega jõuavad pakid sihtkohta tellimisega samal päeval. SmartEXPRESS sihtkohtadeks on 127 pakiautomaati üle Eesti. Samal päeval sihtkohta toimetamise eelduseks on, et EXPRESS pakid jõuavad Smartposti terminali hiljemalt kell 13.00.

  • Teisipäevast reedeni (T-R) saadetud SmartEXPRESS pakid jõuavad sihtkohta samal päeval. Pühadel ja esmaspäeviti samal päeval kättetoimetamist ei teostata.
  • SmartEXPRESS sihtkohaks on 127 Smartposti pakiautomaati. Automaatide online nimekiri ja täitmise kellaajad.

Teenindamise piirkond

SmartEXPRESS sama päeva kättetoimetamist teostatakse Tallinnas / Harjumaal, Tartus, Pärnus, Viljandis, Haapsalus, Narvas, Raplas, Rakveres, Jõhvis, Vändras, Kohtla-Järvel ja Märjamaal. Kokku 127 pakiautomaati:

  • Tallinn/ Harjumaa
  • Tartu
  • Pärnu
  • Viljandi
  • Haapsalu
  • Narva
  • Rapla
  • Rakvere
  • Jõhvi
  • Vändra
  • Kohtla-Järve
  • Märjamaa
Itella smart exspress sihtkohad eesti kaart 01032018

Ostukorvi näide

E-poe ostukorvi on vaja lisada eraldi rippmenüü automaatide nimekirjaga, kus teostatakse EXPRESS pakkide täitmist. Ostukorvis on võimalik kuvada paki sihtkohta jõudmise aega.

smartpost express

 

Sildistamine ja pealekorje

  • Samal päeval sihtkohta toimetamise eelduseks on, et EXPRESS pakid jõuavad Smartposti terminali hiljemalt kell 13.00.
  • Harjumaa piires pakub Smartpost eraldi pakkide pealekorje võimalust.
  • EXPRESS pakid tuleb komplekteerida eraldi kaubakonteinerisse.

Hind

  • SmartEXPRESSi lisateenuse hind: 1 € + käibemaks (20%) ühe saadetise kohta, mis lisandub paki saatekulule.

Kontakt

Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefonil (+372) 58 003 566 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

 

Paki ümbersuunamine

Juhul, kui pakk on saadetud ekslikult valesse pakiautomaati, on see võimalik ärikliendi soovil suunata ümber kliendi poolt valitud pakiautomaati.

Ümbersuunamise teenuse kasutamiseks palume ühendust võtta meie klienditeenindusega telefonil +372 60 77 000 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

 

Hoiutähtaja pikendamine

Saaja soovil on võimalik 7 päevast hoiutähtaega pikendada veel 7 päeva võrra, mis on saajale tasuta.

Hoiutähtaja pikendamiseks palume saajal ühendust võtta meie klienditeenindusega telefonil +372 60 77 000 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

 

 

Kulleri tellimine pakkidele järele

Kullerit on võimalik tellida pakkidele järele lattu või kontorisse. Tallinnas ja Harjumaal tööpäevadel enne kella 12:00 esitatud tellimusele, tuleb kuller järele samal päeval, mujal Eestis kokkuleppel. Lisainfo ja personaalse pakkumise saamiseks võta meiega ühendust telefonil (+372) 58 003 566 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

Tegemist on tasulise ärikliendi lisateenusega.

 

Laoteenused

Itella Smartpost pakub oma klientidele ka laoteenuseid alates kaupade vastuvõtmisest ja ladustamisest kuni kaupade komplekteerimise ja kättetoimetamiseni. Lisainfo ja personaalse pakkumise saamiseks võtke meiega ühendust telefonil (+372) 58 003 566 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

 

Paki väljastusteade ärikliendile

Ärikliendil on võimalik tellida endale paki kohta väljastusteade e-mailiga või SMS-iga.

Väljastusteade e-mailiga

Paki saaja poolt saadetise automaadist välja võtmisel saadetakse paki saatjale e-mailile teade. Teenuse kasutamiseks tuleb sisestada soovitud tellimusse e-maili aadress, kuhu saadetakse paki välja võtmisel automaatselt vastavasisuline teade.

Väljastusteade SMS-iga

Paki saaja poolt saadetise automaadist välja võtmisel saadetakse paki saatjale SMS-teade. Teenuse kasutamiseks tuleb sisestada soovitud tellimusse mobiilinumber, kuhu saadetakse paki välja võtmisel automaatselt vastavasisuline teade.

Lisateenuste kasutamiseks tuleb Smartposti iseteeninduses teenused aktiveerida.

Smartposti teenustasud:

0,10 € + käibemaks (20%) ühe e-maili kohta, mis lisandub paki saatekulule.

0,20 € + käibemaks (20%) ühe SMS-i kohta, mis lisandub paki saatekulule.

Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefonil (+372) 58 003 566 või e-posti teel See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..